Ciao igen

Jag suger på att uppdatera här, I know! Ska försöka få ingång lite mer inlägg hära! :)
Det var egentligen inte det jag tänkte skriva...

Är på bättringsvägen (hoppas jag)! Har egentligen varit sjuk hela veckan men första dagen jag var hemma var igår och så är jag ju hemma idag också! Belv i helgen, är 99.9% säker på det! Om jag inte tar fel så är det lilla marre som har smittat mig! ;) Hehe, hon låg och hostade hela nätter, stackarn var ju sjuk under tävlingen. Sen påskyndade jag nog sjukdomen när jag drack ur hennes vattenflaska, inte så smart! ^^ Ajaa, är då hellre sjuk nu än nästa vecka för nästa helg ska vi till Umeå och tävla i badminton och min teori är att om man just har varit sjuk så är man "imun" mot förkylning ett tag! Hehehe ;)

Ska straxt krypa ner under täcket igen och fortsätta läsa min nya Fridatidning som ploppade (ser du marre, PLOPP ;D) ner i min brevlåda i morse! Perfekt att den kom nu när jag är sjuk, fast jag är ändå sur för den är en dag försenad ;D! eller ja...den kom till butik igår och den ska komma 1-2 dagar före till de som prenumererar så tekniskt sett är den 3 dagar för se -.-...

Randombild!


//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0