ett spelinlägg

FPS, hette det så? MMO PSG. jag minns inte. haha! ni fattar säkert inte vad jag pratar om förutom er som är väldigt insatta i spel! inget wii kan gemföra sig med en superdator (tex för 16000kr) i grafiken. CS är inget grafikspel, men det är battelfield bad company 2 (elr vad det nu hette) är det! man ser verkligen skillnad. Halo 3 har bra grafik för att vara för Xbox, Super Mario Galaxy-spelen är väl hyfsade grafikspel för wii.
haha! jag ska nog sätta mig in i spel. jag ändrar mig hela tiden vad jag ska gå för gymnasim, men jag ska gå NV.

Min födelsedag idag! Ätit god mat, träffat släkten, ätit jättegoda tårtor, en massa roliga och de absolut bästa presenterna jag har fått!
jag bara älskar mitt headset, hårtork och min jacka! för kanske inte låter så märkvärdigt, men för mig är det saker som kommer att användas nästan varje dag! :D


- m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0