ist just a game for you

Jag skrev ett långt inlägg igår om att jag hade städat och att emelie sov och att emelie sov och massa annat tjaffs. Men det försvann! :'(

Jag vaknade iaf för en timme sen, emelie ligger fortfarande och sover. Jag har lovat att inte väcka hon idag. Fast senare idag (typ vid fyra) ska vi ju fara till vuollerim, så jag måste väl väcka hon vid tre.. Haha, hon kan verkligen sova länge!

Igår städade jag hela mitt rum, medans emelie sov... -.- Sen pluggade vi i nästan 2 timmar. För nästa vecka har vi Slutorientering, Matteprov, Noprov, soprov, engelskaglosor och tyskaläxa! Fast Noprovet och Soprovet ska dom slå ihop, så det blir typ ett stort prov om Geologi.. Men jag tycker ändå det är mycket..


plugg...

Som ni kanske har märkt är emelie världens sömntuta! Det är nog det ända som är lite jobbigt, jag vaknar alltid tidigt och hon kan sova hur länge som hellst. Då vi sover hos henne brukar hon alltid vakna vid 9 av att hon får en kudde i skalle. hehe, och då har jag redan varit vaken i typ en timme! ;o Fast då vi sover hos mej brukar jag låta henne sova (a)

-ece-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0