hemma!

nu är man hemma efter att ha varit och tältat på tallhollmen (stavning) en ö mitt i ingenstans. vi har iallafall haft hur roligt som helst fast det har varit kallt..

fast inte när man skulle sova bara på dan och det där ;)

andra natten sov vi sju i ett fyramannatält, det var jag emma olivia emelie marre frans och jesper, roligt var det då fast alla somna förutom jag marre och jesper vi låg och skratta det var inget som var särskilt roligt vi var bara väldigt övertrötta.

ni ska få se nån bild på en glassmarskin ni märker vilken det är ;)




hahahahaha min fina vattendräkt ;)








jaa söta bilder va? ;)

// e

Kommentarer
Postat av: maridja

gullig bild på mig.. ;)

2010-09-01 @ 21:22:32
URL: http://maridjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0