!

just nu har jag ont i käkarna och halsen efter ett tags sjungade, samtidigt som jag dansar och städar! haha, jag dansar med våran dammsugare, gör några streetsteg, några balettsteg och så släpper jag kanske dammsugaren medan jag hoppar ner som Emil lärde oss under skapande skola för att ta upp en socka eller två.
fyfan vad jag har kul just nu!
ska försöka plugga och städa samtidigt. gå igenom allt inom SOn och kemin, så ska jag repitera allt som jag kommer ihåg medan jag springer upp och ner från källare till mitt rum.
jag har längtat efter dagen som är imorgon under 30 dagars tid. den 1a september sa jag:
- nu är det bara 29 dagar kvar tills jag fyller år!
haha, imorgon ska jag ta vara på dagen. :)


- m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0