så mycket att göra, så lite tid

ska kanske till umeå under höstlovet, jag o mamma har pratar om det. mamma o pappar jobbar under höstlovet så det blir inget att åka till London.. :( men jag kommer nog att åka dit under sommarlovet i 9an tror jag. ;p
om jag får mvg i matte, kemi o fysik så får jag åka själv till London. Och så har jag ju en bro som jag kan tjuvkika på om jag ska ta nv elr inte. :) men jag jag vill ju bli meterolog och bo i New York, men jag har så mycket i livet att göra. tex att gå kinesiska muren innan jag är 24 och det tar ca 1-2 år, va jag har räknat ut! ;o


- m

Kommentarer
Postat av: ece

heheh, de är ju inte kul att fara helt själv till london? ;) jag och emelie kan följa! :D:D:D

2010-10-25 @ 21:22:53
URL: http://foreverfyra.blogg.se/
Postat av: maridja

men då får ni betala själva ;)

2010-10-25 @ 21:29:48
URL: http://foreverfyra.blogg.se/?tmp=2920505

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0