jordensundergång?

alla har väl sett flimen 2012 om jordens undergång? eller iaf hört talas om den?

jag tycker inte om filmen för att allt var så precis. Och jag trodde verkligen inte att det skulle hända. Men nu vet jag inte. Jag har läst sjukt mycket saker om en extra planet som heter Nibiru. Den ska tydligen genom vårat solsystem oh sen typ ut igen? Och då denhär planeten hamnar mellan jorden och solen blir det en massa naturkatastrofer. Jordbävningar, vulkanutbrott, tsunamis, en ny istid på vissa ställen och nordpolen och sydpolen hamnar nån annanstans. och efter nån dag flyttar den på sig, och då slutar allt. Men då har 2/3 av befolkningen dött ;o Och dom som överlever ja, dom får typ leva på stenåldern. Om ca 2 år kommer detta att hända. hjälp! altså, det här händer inte ofta nästa gång är typ 3600 nån gång..

 
tolfte planeten är Nibiru..


Jag är rädd!
men om jag dör när det här händer vet jag iaf vem jag vill dö med! ♥


-ece-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0