godmorgon!

godmorgon! (:
Jag har faktiskt sovit hyffsat länge idag för att vara mej, i vanliga fall brukar jag ju vakna vid 9.
Nu ligger jag iaf och väntar på att Emelie ska vakna. Jag tror jag ska väcka henne snart.. Och jag har varit sjukt teknisk och fått igång hennes dator!
Igår var vi iaf i piteå och spelade badminton. Det var därför det inte blev någon uppdaterning. Och när vi kom hem tror jag inte att någon orkade. Det gick väl bra igår. Fast det hade kunnat gå bättre, men också sämmre.
Jag fick vänta längst på att mina matcher skulle börja. Och när dom väl började jar jävlat alla på rad. direkt då jag hade slutat spela kom nästa match. På samma bana. Asså det var typ helt sjukt. Jag tror det var fyra matcher. Asså jag trodde jag skulle dö, på riktigt, då jag spelade sista matchen som vad singelfinalen mot emelie. Kan väl säga att jag är sjukt nöjd att jag orkade så mke, tredje settet var typ en plåga. fyfan vad trött jag var. Men tvåa är fan också bra! Sen vann ju jag och Emelie dubben! och det betyder att vi är bästa dubbel paret i norrbotten! och mixen kom jag trea tror jag. jag fick hem pris i allt. etta, tvåa och trea! ;) 
Jag har inga bilder från igår. Men jag kan kolla om emelie har nå söta bilder på sin dator :)
 
jag och emelie brukar sitta som buddas på golvet och äta

-ece-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! :D

2010-11-07 @ 12:57:47
URL: http://icebel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Har du lust att göra bloglovinbyten? ;)

2010-11-07 @ 13:41:32
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0