_____________________________________________________________

En sak jag kom och tänka på igår är hur sjukt bra vänner jag har! Och grejjen är den att jag inte ens har tänkt på det så mycket.
Jag har ju min allra bästavän Emelie. Hon är bäst och jag skulle seriöst inte kunna leva utan hon. Vi brukar säga att vi inte ska komma på varandras begravning.. Men det är bara för att vi ska ligga i samma kista.
Sen har jag ju Marre. Hon är oxå en sjukt nära vän. Vi gör sjukt mycket kul tsm. Och när man är med henne måste man bara skratta. Så jävla skön tjej altså!
En annan nära vän är Kristina. Jag är inte med henne så jätte mke efter skolan. Men vi tränar båda badminton åde.
Amanda och jag var sjukt nära varann förr. Vi var nästan ned varann dygnet runt. Fast hon bor 6 mit bort. Men vi har glidit ifrån varann lite. Men hon betyder sjukt mke för mej!
Förut var jag sjukt mke med Sandra. Jag vet inte vad som har hänt men vi är inte lika mke med varann nu. Men vi har ändå våra stunder.
Sen brukar jag, Emelie, Kristina, Marre, Andrea, Linnea och sofia. Ha sjukt kul tillsammans.
Andrea brukar jag inte vara med själv. Men hon är sjukt rolig att vara med åde!
Linnea har jag inte varit med så mke heller. Men det blir mer och mer. Vi dansar i samma crew, och hon spelar badminton. Men hon är sjukt snäll!
Sofia har jag inte kännt särskillt länge. Och vi kanske fortfarande är liite blyga mot varann. Men hon är iaf sjukt snäll, och vi garvar som fan tsm!
två stycken som betyder sjukt mke oxå är Lisa och jack. Dom började på våran skola i sommras. Jag vite väl vem dom var. Men jag tyckte mest Lisa verkade vara en jobbig fjortis. Men jag har helt ändrat uppfattning. Dom här två är dom snällaste som finns!
När jag var i vuollerim med Emelie träffade jag oxå sjukt sköna människor! JessicaM, Elin och Camilla. Sjukt underbara alla tre säger jag bara!
Sen kan jag ju säga att alla som går i 8an är underbara hela högen! Eller nej jag ångrade mej, typ hela östra. Med några få undantag. Nä, men jag kan inte sitta och räkna upp alla det är omöjligt. Men ni ska veta allihopa att

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0