skolless!

Jag är trött på alla långa dagar.
Jag är trött på hur jävla hungrig jag blir efter lunchen.
Jag är trött på vara tyst på lektionerna.
Jag är trött på att kämpa för att få höga betyg.
Jag är trött på att behöva kliva upp sådär sjukt tidigt.
Jag är så jävla trött på att ha jävla mke so.
jag är trött på att jag måsta kämpa för att klara engelskan.
Jag är trött på att behöva veta att jag aldrig kommer klara Samhälls.
Jag är trött på att ha Tyska & inte fatta ett skit.




5 tips om du är skolless!

1. Ta ledigt en vardag och gör något kul, gå på stan, fika, åk på utflykt eller gör nå kul. En läxfri dag alltså!

2. Hur mycket får man egentligen gjort en stressad skoldag? Inte så mke.. Ta en hel dag till att bara plugga efter skolan så har du mindre att göra sen!

3. Skänk inte en enda tanke åt skolan på helgen! 

4. Belöna dig med något fint när du klarat exempel ett prov! ( t.ex. en ny tröja, ett nagellack eller godis!)

5. Ät godis när du pluggar, det blir lättare när man har något gott att knapra på! (Har man godislöfte får man väl baka en kladdkaka eller göra fruktsallad med glass!)

Har ni några tips att dela med er av? Antar att det är jag + många fler som gärna vill ha lite tips för att lätta upp skolan!





asså kolla bara alla läxor. Ska sätta mej ner och börja jobba av dom nu.
Så det lär inte bli nå mer bloggande för mej.. Har två prov på fredag.
ett läxförhör imr, (fast jag kommer inte vara där.. men ska plugga till
det ändå, vet inte när jag får ta igen det.) Ett prov på tisdag pluss att
jag håller på att skriva en uppsats på HKn..

-ece-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0