helgen som varit

Ska jag vara helt ärlig så har jag faktiskt inte orkat blogga. då jag och amanda kom hem fredag natten efter 8ornas var jag typ helt död, jag somnade typ direkt. På lördagen, låg jag och amanda och såg film typ hela dagen, vi var så sjukt trötta! ;o Sen idag, vet jag faktiskt inte. Jag har varit upp till jokkmokk en sväng.
8ornas i fredags gick bra! Eller ja, showen sög typ, men vi hade då kul iaf! första showen sjöng jag med linnea. Men andra så var jag så sjukt hes, så jag kunde inte ens prata. Så hon fick sjunga själv, har sjukt dåligt samvete för det.. ;/ Det kommer säkert upp nå videos på dom olika sakerna vi gjorde sen! :)
Sen efteråt vare ju typ disco! och fyfan vad de var kul, tror seriöst det var den bästa kvällen i mitt liv hittils iaf. Asså seriöst, jag har aldrig haft roligare! Men de skulle ju självklart sluta när man hade som roligast ;o


när jag och linnea sjöng.
jag till vänster, skulle vara kille ;)


där står jag typ näst längst till väneter i vit t-shirt.
Längst till vänster är kristina och marre i lila kofta!


skaka runpa. den här bilden är nog tagen på 1 showen,
jag var med på andra :p
från vänster, frida, sandra, kristina, cissi, amandaW,  sofia, klara, sally, andrea :)


-ece-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0