Emelie är en sömntuta!

gud, ungen kan ju sova hur länge som hellst! Jag har varit vaken i ca 1 timme. Men idag har jag faktiskt tänkt låta henne sova så länge hon vill. Jag tycker ju synd om henne som har blivit väckt tidigt varenda morgon nu då hon har varit borta. Igår skulle vi ju cykla upp till jokkmokk. Men det gick inte så bra.. Vi vände efter typ 2 km, och for hem och slappade ist. Men idag har vi skjuts upp! aja, men sen var vi typ ute och tog en massssa kort! jag har några på kameran som jag ska ladda upp nu. Resten är på emelies mobil, som vanligt. Jaa, sen åt vi nå grillat. Och sen badade vi! ;)
Ni kanske undrar varför emelie är så mke hos mej. Det är för att hennes päron är i hennes stuga och hon for hem tidigare för jag och hon hade inte träffats på nästan 3 veckor för att jag hade varit borta. Och det tillåts inte. Så nu har hon flyttat hit, ett tag iaf. Då hon far hem på söndag, (imr?!?!?!? ) kommer det kännas tomt som fan! men de är ju ba söndakväll jag blir ensam, för på måndag morgon drar jag, emelie, kristina, marre och linnéa till kiruna! fyfan vad kul. fast jaa, då kommer de inte bli nå bloggande för nån av oss.





















de får väl räcka ;)

-ece-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0