♥ punkt 7 – Mina favoriter.

Mina favorit chips är lätt Estellas sourcream and onion!
Mitt favorit godis är saltlaktits, fast ibland choklad.
Mitt favorit ämne i skolan är nog matte. Jag tycer det är sjukt tråkigt, men jag gillar det bara för att jag har bra betyg i det.
Min favorit tjej är ju såklart Emelie ♥
Min favorit låt vet jag inte vilken det är, jag lyssnar typ på allt.
Mitt favorit klädesplagg är typ en grå stickad tröja från lindex, den e såå mysig ;)
min favorit mat är nog rachlettgrill, jag ids inte förklara vad det är. Ni får googla!
Min favoritaffär är ginaa
få se nu, jag kommer inte på nå mer, men de är bara att skriva en komentar om jag ska lägga till nå.

-ece-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0