. lista

JAG SLUTAR MIN FÖRRA DAGSLISTA HÄR OCH NU!!!
den sög, de var ju ba massa konstigt. så jag snattade den är från Johannah<3
den ser mke roligare ut!! och ja, det här är inga bestämmda dagar, jag skrevar när jag vill!
HAHAHHAHAHAHAH! ;)



♥ punkt 1 - Presentation av mig själv.
♥ punkt 2 – Min barndom.
♥ punkt 3 – Min skoltid.
♥ punkt 4 – Mina bästa vänner.
♥ punkt 5 – Min kärlek.
♥ punkt 6 – Innan jag dör..
♥ punkt 7 – Mina favoriter.
♥ punkt 8 – Mina drömmar.
♥ punkt 9 – I min mobiltelefon.
♥ punkt 10 – Minnen.
♥ punkt 11 – Frisyren jag trivs bäst i.
♥ punkt 12 – Min favorit plats.
♥ punkt 13 – Min favoritresa.
♥ punkt 14 – Den här dagen för precis ett år sedan.
♥ punkt 15– Något jag saknar.
♥ punkt 16 – Min önskelista.
♥ punkt 17 – Det här upprör mig.
♥ punkt 18 – Mina rädslor.
♥ punkt 19 - I min handväska.
♥ punkt 20 - Övrigt.

-ece-

Kommentarer
Postat av: Johannahtuolja

min är bäst, ingen protest ;)<3

2010-12-05 @ 00:33:29
URL: http://johannahtuolja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0