rubrik

hellu, jag är grym på att uppdatera.. Jag vet. Men det kommer nog bli bättre i slutet av nästa vecka. För nu till helgen är det ju marknad. Jag är sjukt taggad! Men iaf så kommer jag nog inte har särskillt mke tid över då. Det kanske blir nått kort inlägg då och då. Men ja, förvänta er inte för mycket. Sen på måndag drar jag, emelie och marre iväg på kanotutflyckt. Eftersom att det är frivalsvecka. Så vi har som valt det. Så det blir bara kristina kvar till på nån gång på onsdagen då. Så då får ni väl hoppas på att hon bloggar! Sen efter det ska jag försöka börja blogga mycket igen! ;)

Vad har jag gjort idag?
varit i skolan, som vanligt. Vi började 8 och slutade 3, och det var baaara dryga lektioner som typ matte, svenska, engelska, so och ja massa andra. Men jag ids inte rabbla upp allt. Jag trodde seriöst dagen skulle bli hur dryg som hellst. Men den for ju lika snabbt som den kom. Det är nog mest för att jag typ älskar våran klass! Finns nog ingen bättre. Jag klagar hela tiden på att jag är hungrig till martin, och han säger alltid att de ska bli nån äcklig mat ;( haha, och emelie är bara allmänt cp, och osmart! haha, nä nu ska jag gå och äta nå, jag är hungrig! ;p




-ece-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0