Staaajny is home!!!

Hejsan på er! Nu är jag hemma igen ;), fast nu ska jag inte bort nå mer från Jokkmokk, iallafall inte innan skolan börjar ^^)! Ja usch nu är det inte långt kvar,endast en vecka ;O! Är det bara jag som tycker att det här sommarlovet gått fort? Huvva! Har dock hunnit med det mesta det här lovet: Tältat,rest överallt känns det som,shoppat,blivit sjuk,badat ja å MYCKET, MYCKET mer! Sjuk har jag hunnit bli nu, förkyld -.-'! Jaja, får väl skylla mej själv! Var ju på Nolia Mässan och hur många personer är inte sjuk en sån gång? Säkerligen där jag blev smittad! -.-
Kläderna som jag köpt i Luleå nu när jag var ner kommer snart upp så att ni får se dem ;D! Ha en bra kväll! :)

//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0