Porjus.

det har varit lite dålig uppdatering från min sida. Men jag har faktiskt inte varit hemma. Igår kom jag hem från pite, och idag har jag varit i porjus hela dan. Men jag har snabbt tänkt skriva ihop vad jag har gjort osv.

Från badmintonlägret finns det nog inte så mke mer att säga, marre och kristina har nog sagt det mesta och det känn drygt om de står samma saker överallt i bloggen.
Under helgen var jag i pite med familjen och några till. Vi var mest där för att gå på nolia. Först gick jag runt där med Emma och Sara. Men sen träffade jag nilas så då gick jag med han ett tag oxå. Jag skulle ju leta efter en ny mobil där, men jag hittade inte nån jag ville ha. så det sket sej. Men jag har nog hittat en samsung nu ;)
Och idag har jag då varit i porjus. Jag kom dit vid sju och då låg ju självklart amanda och johanna och sov.. Oc lätt väckta är dom inte! Men tillslut vaknade dom och vi slog igång nån film. Sen då vi hade sett två filmer gick vi till johanna och gjorde ballongdjur. Vi hade en hel farm då vi blev klara. haha ;) Jag tyckte då vi var rätt så grymma!



-ece-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0