my new hair



ja, så ser mitt nya hår ut! själv är jag nöjd! när jag såg mig själv i spegeln när jag bara hade avfärgat* håret, så såg jag ut som en helt annan person! ni ska bara veta hur annorlunda jag jag såg ut när jag hade mer blont än rött hår. de fick inte bort all färg trots att de använda mycket stark (eller hur man nu ska kalla de) avfärgning. så de gjorde håret mörkare än vad jag hade tänkt att jag skulle komma ut ur hårsalongen ur. men, det blev bra i alla fall! :D
det ska bli blondare när jag har duschat några gånger. ska duscha imorron på morronen.

* för er som inte har avfärgat håret, eller tänker göra det; jag kan bara förvarna er att det är inte skönt! hårbotten domnar bort och det svider, och att sitta i en stol med porslin mot nacken i 45 min... helvetet! men om det är en massagestol går det bra.

igentligen så skulle jag vilja klippa mig hos en person som jag har klippt mig sedan ett tag tillbaka. markus, han är grym på att klippa! absolut min favorit klippare. det var samma salong, men om jag skulle klippa mig hos honom så skulle jag ha fått klippa mig i september. ;)

- m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0