man lär sig av sina misstag, right?

Nu är det bestämt.. 3 st som vet detta, vad jag vet. det är säkert fler som har sett det, men det bryr sig säkert inte. Jag lär mig av mina misstag och ska verkligen förklara för henne att det är såhär jag vill ha!
Sist jag var i en storstad och klippte mig blev det bara fel, fel fel! I början känndes det rätt, men sedan började jag gråta. Jag satt och slog en kudde i en halvtimme säkert, och sedan på kvällen när jag skulle borsta mitt hår, så fanns det inte kvar där.
jag hade haft dubbelt så långt hår som jag har nu som det inte hade blivit detta misstag. Hon klippte bort mitt hår.. :'(
nu ska jag riktigt förklara hur jag ska ha det. jag förklarade inte för frisören riktigt helt förra gången..
jag har då lärt mig av mina misstag, har du?

- m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0