kanotutflyckt.

Det här blir nog sista inlägget från mej fram tills på torsdag, om jag inte hinner slänga in ett på morgonen. Nu har jag iaf packat klart allt, och håller på att ladda över all musik till gamla skit mobilen. Jag ska ha med mej den på kanoten, ifall vi nu skulle kantra. Så då går inte min nya mobil sönder! ;) Jag tror fan vi kommer frysa ihjäl! Det är ju bara 5 grader ute om nätterna här. brrrr.. Nä hörre ni, nu ska jag gå och ta mej en dusch och sen ska man väl sova. Det blir ju att kliva upp typ halv 7 imr.


"kanotgänget"
dissa mej, tack.

-ece-

Kommentarer
Postat av: kristina

jag hörde att du och Emelie.S hade vält!! haha :P

2010-08-31 @ 18:40:08
Postat av: kristina

jag hörde att du och Emelie.S hade vält!! haha :P

2010-08-31 @ 18:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0