jokkmokk snart!

nu är jag klar för att fara upp till jokkmokk. Men så vare ju bara att mami inte var de.. Jag bor ca 1 mil från jokkmokk, där dom andra 3 bor. Så jag har de ganske svårt att ta mej dit ibland. Busstiderna här suger verkligen. det går en vid 9 och en vid 4, och senaste hem går klockan 6. Vem vill hem så tidigt på kvällen? Inte jag iaf. I värsta fall har det faktiskt hänt att jag har gått upp elr hem. Men det är inte ofta.. Men i februari får jag ju ta moppe körkort. Då tar jag mej ju till jokkmokk hur lätt som hellst ;)


nå random sommarbild för att de ska bli roligare..

-ece-

Kommentarer
Postat av: Johannah - mitt liv från två sidor

Vill du vara med i veckans blogg? :)

Kolla in min blogg då!

2010-08-11 @ 14:16:47
URL: http://johannahtuolja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0