emelie är en kråka!

jag har knappt bloggat nått ser jag nu ;) Jag har faktiskt inte tänkt på det nå. Fast jag har inte suttit så mke vid datorn. Jag har mest bara varit med Emelie ♥ Idag har vi typ skrikigt och sjungit och typ allt, så emelie har inte nån röst. Hon låter som en kråka! Fast min röst är typ helt okej (; hehe :D


Fem frågor om förhållanden
Är du singel? - Ja
Gillar du någon nu? - näe
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - "eller ska jag gå förbi en gång till?"
Har du varit kär i någon? - ja
Isf, hur många? - har inte räknat? men typ 4-5 ;p

Tio frågor om dig själv

Ditt namn? - Emma ek
När fyller du år? - 16 februari
Några piercingar på din kropp? - inga!
Vad har du på dig just nu? - jeanstights, linne, kofta, sockar, underkläder, armband och ja :,
Vilken årstid är bäst? - vår och sommar ;p
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - haha, med emelie? ;p
Vad tycker du mest om hos dig själv? - typ helheten? :)
Vad är du bra på? - sitta vid datorn ;)
Vem älskar du mest på denna jorden? - hehehe, emelie (a)
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror på vem, och vilket humör jag är på, men oftast med nån :)

10 frågor om dina vänner

Vem är din allra bästa vän? - emelie engström
Vem vet allt om dig? - Ingen, men emelie vet nog mest ;)
Vem är roligast av dina vänner? - Emelie, l-h ;p
Vem är snyggast av dina vänner? - hela högen ;)
Vem är mest partynisse? - LH!!!!
Vem är den du helst har filmkväll med? - killarna och emelie
Vem av dina vänner är mest "evil" ? -  marre då hon ger mej huvudvärk med sin jävla ballong
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - själv, men om jag måste ta med mej nån blir det väl emelie här oxå ;)

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - alla
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jao
Vem är farligast i din familj? - papi ;)
Vem ser roligast ut i din familj? - katten
Vem är coolast? - jag såklart ;)
Har ni något husdjur? - 2 katter, 1 kanin och typ en halv hund? ;p
Vem har du mest gemensamt med? - mamma?
Vem står för underhållningen? - lukas, och katterna
Vem sover du oftast med? - ingen
Roligaste kvällen med familjemedlem? - typ nån gång

10 frågor om idag
Vad har du gjort? - varit på skolan och varit med emelie ;p
Har du varit glad idag? - jadå

Har du varit ledsen idag? - jag och emelie bölade då vi hackade lök?
Har du gjort något bra idag? - varit grymmare än martin i matte ;)
Vad ska du göra nu? - låta emeie kolla face book
Har du gjort något dåligt idag? - säääkert
Vad har du ätit idag? - mat
Har du duschat idag? - yess :)
Är du trött nu? - JAA
Vad händer imorgon? - skolan och vara med emelie, som vanligt? hheheh

Skolan
Går du i skolan? - tyvärr
Har du varit i skolan idag? - tyvärr

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? - Marre
Vem ringde dig senast? Älskling, elr ja emelie :)
Vem sms:a till dig senast? - henke
Vem sms:a du till senast? - svarade på henkes sms ;p

Övrigt
Är du hungrig just nu? - nej!
Vad är klockan nu? - 19:19! *knackar i väggen*
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bdb, fb, youtube, blogg.se, maridjas.blogg.se


Familj

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - idag
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - idag


Musik

Lyssnar du på musik just nu? - naeoeoe
I så fall, vilken låt för tillfället? -  ingen ;p
Vad gillar du för musik? - allt ;p

Kärlek
Har du kysst någon idag? - noep
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - hehehe, jo
Har du ett förhållande? - näej
När går gränsen vid otrohet? - beror på om det är känslor inblandade eller inte ;)
Har du varit otrogen och om ja, varför? - näj
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - näej
Är du romantisk? - HAHAHHA inte ett dugg
Är du svårflörtad? - haha, jag tror de, beror på killen ;p
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - jadå 
Har du nångång slagit någon? - de har ju med kärlek att göra oxå
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - just nu så gillar jag att vara singel, men de är olika
Är du en bra pojk/flickvän? - ja, om jag vill
När fick du din första kyss? - det var ju ett tag sen
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - alldeles för små ;) nä, men typ 20? :)
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - har ba en liiiten lillebror så nej

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - näej
har du mest blivit dumpad eller dumpat? - 50/50
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - olika, nå snyggt ba ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0