:D

måste bli bättre på rubriker ;D

iallafall som emma har gjort tänkte jag att jag kan oxå skriva lite om mig slälv ;)

jag heter emelie jag har nog inte nått specielt smeknamn men jag har några som andvänds ibland av emma, marre och kristian som abboren, smask mm ;) jag är 14 år. jag bor i jokkmokk med min mamma pappa mina två små syskon och vår hund. min pappa jobbar i norge så han är inte hemma så mkt... jag är mest med emma hon är min bästa vän vi kan skratta i timmar utan att veta vad som är så roligt ;)
fast jag är mkt med marre och kristina vi har också roligt tillsammans. jag spelar badminton ooch fotboll fast badmintonen har inte riktigt börjat så i sommar har jag mest spelat fotboll. jag hatar att inte ha något att göra det är bland det tråkigaste som finns för mig,
tänkte slänga in lite roliga saker om mig själv ;)
jag blir väldigt hyper av socker ;) om jag äter mkt så minns jag inte riktigt vad som hänt har ju minne av vad som hänt men inte på samma sätt som annars så folk får oftast berätta vad jag gjort ;)
en annan sak är att jag verkligen hatar clowner ;o det är det läskigaste som finns. vissa hatar ju spindlar eller är mörk eller höjdrädd det är likadant jag tycker dom är läskiga ;o
jaa jag kommer inte på nått mer att skriva om så det får räcka ;)

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0