blä

Du heter: emmaek
Smeknamn: tp grisen ;)
Låt som när du är ledsen sörjer till: haha inte vet jag? ;p
Vad tror folk om dig? haha, typ random ;p
Stämmer det? jåhå!
Vad får du oftast komplimanger för? typ ögonen,
Brukar du skratta för dig själv? jaa xD
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: är inte du med emelie? ;)
Var bor du? jokkmokk
Trivs du där? som fan!
Hur svarar du i mobilen? hellluh, äller typ vad vill du?!?!?!?!?
Vem ringde du senast? l-h
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: jag är vi d bibblan typ
Antal timmar sömn inatt: vet faktiskt inte.. typ 7
Sov du ensam: nope
Brukar du komma i tid: jag gör mitt bästa
Hurkänner du dig just nu?: happy ;D
Vanligaste färg på dina kläder: vet inte -.-
Vad saknar du: mitt hår som jag tappade ;(
Hade du en bra kväll igår: jååå fifan
Favorit dryck på morgonen: oboy
När brukar du oftast gå och lägga dig: skoldagar, typ 10 helgen typ olika
Är du blyg? haha, beror på vem jag ska prata med och vikket humör jag är på ;)
Sysslar du med någon idrott: badminton?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: "eller ska jag gå förbi en gång till?"
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: frågan är vad jag INTE hade gjort
Är du nöjd med ditt liv: jo
Är du bortskämd: nähä
Vad gör du i morgon: markand, sova, ;p
Vad är det värsta du vet? vet inte, då emelie inte är med mej ;)
Har du bra vänner och äkta vänskap? jåhå
En speciell dag du minns: igår
Du samlar på: nothin'
När grät du senast: när jag och emelie hackade lök
Vad skulle du göra om du vann en miljon: åka till turkland
Vill du gifta dig: de kostar så mke att skilja sej
Vill du ha barn: näej
Är du musikalisk? näej
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Bor dina föräldrar tillsammans? ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns: jeo, säkert
Biter du på naglarna: uch, aldrig gjort, kommer aldrig göra.


-ece-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0