10 saker jag ska göra innan jag dör

1. sätta min fot i varje välrdsdel - då kan man säga att man har varit över hela världen. hur coolt är de inte att säga att man har varit på nordpolen? ;D
2. bo i new york - staden verkar så cool, jag ska bo högt upp i en skyskrapa, jag gillar faktiskt att åka hiss!
3. åka gummibåt i en fors - alltså då menar jag att man åker med en gummibåt i en stor fors, forsränning? heter det så..?
4. lära sig minst 6 språk - det målet har jag haft ett tag. jag ska bara skaffa ett headset med mic, så kan jag sätta igång
5. gå hela kineskiska muren - gå 8852 km. varför inte? jag har ju hela livet på mig! ;p
6. hoppa fallskärm - tänkt er känslan att flyga i luften. bara falla. att hoppa från en trampolin är en sak, men hoppa fallskärm.. härligt!
7. träffa någon av personerna som ligger bakom skapandet super mario galaxy - då måste jag lära mig japanska. jag älskar seriöst det spelet, trots att jag kan bli galen på det! men tänkt vilken fantasi dom måste ha
8. bada i alla världens hav - kan jag ju göra medan jag ska sätta min fot i alla världsdel.
9. gå hela walk of fame - emmas idé, men det hade ju inte varit så dumt.
10. försöka slå världsrekordet att ha flest tugg i munnen - jag kommer att va stor i käften efter det. ;)

- m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0