hur ska man kunna vara hel, när ens andra halva är borta?


jag saknar redan emelie. och hon har inte ens komit fram ännu.. 4 dagar till blir hon borta..

som dom flesta kanske ha fattat har emelie farit till norge och ska spela badminton. Det har inte blivit så mycket skrivet om det på bloggen. Men jag hoppas på att emelie skriver om det när hon kommer hem.
Som ni kanske har märkt är jag och emelie typ ihopväxta. Vi är med varann istortsätt hela tiden. Endel brukar skämta om att vi delar liv. Men det är väl nästan sant. Det känns sjukt tommt nu då hon är borta. När hon for tog hon med sej halva mej. Utan emelie, ingen emma! Och även fast jag pratar med henne i tele hela tiden saknar jag henne hela tiden. Och det tror jag folk märker på mej..



nej, nu ska jag gå till stallet. Min stackars kanin vill säkert ha mat ;)

-ece-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0