jag, emelie och emma är inga skräck-fantaster

just nu sitter emelie och emma i min säng och väntar på att jag ska bli klar med att föra över filmer. Vi ska se remember me och kanske silent hill, om de vågar. Jag har även saw (typ alla som finns), paranormal activity och en massa andra skräckisar! ;) Jag har även en massa action-filmer, som jag måste ta och se någon dag. Vi har sett the human centipede. usch! den äckligaste film jag har sett hittills. Dom som är skräck-fantaster säger att den inte alls är läskigt eller liknanade, men vi som knappt vågar se trailern säger att den är hur äcklig som helst! kort sagt;
jag, emelie och emma är inga skräck-fantaster!

- m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0