Dag 15 – Sätt din ipod/mp3/etc på shuffle och lista de 10 första låtarna.

Kan inte göra nått sånt på min mobil. Och det är de enda stället jag har musik på. Men jag kan skriva mina 10 mest spelade låtar. Men det sjuka med dom är att hälften av dom lyssnar jag inte på nå mer. Och några vet jag inte ens hur dom har hamnat så högt uppe?

Jizz in my pants - The Lonely Island
Just the way you are - Maddi Jane
Paparazzi - Greyson Chance
Heaven - Bryan Adams
Grenade - Bruno Mars
Long Distance - Bruno Mars
Baksmälla - Petter ft. September
Jabbawockeez - Finger Bangerz
Why we thugs - IceCube
Stamp on the ground - Italobrothers

kan säga att dom 3 sista är endast där för att vi dansar till dom ;p
och den enda låten jag lyssnar mke på nu är är typ long distance - Bruno Mars. Haha

-ece-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0