Dag 01 – Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv



- Jag älskar chips!
- jag har bara haft en riktig bästa vän. Annars har jag haft typ flera sammtidigt.
- Jag har svårare att prata med tjejer än med killar.
- Jag har världens finaste vänner.
- Innan jag dör ska jag hinna gör atil en milljon saker!
- Jag har ingen aning om hur jag ska komma på 9 saker till!
- jag hatar fisk.
- jag har aldrig varit allergisk mot något förut, men jag har blivit det nu.
- jag föddes typ halft död.
- Jag har sjukt lätt för att lära mej saker.
- Jag hade kunnat ha sjukt bra betyg, men jag ids bara inte.
- Jag duschar med min mobil.
- Jag sminkar mej inte så ofta.
- Alla vet att jag alltid har med mej min mobil, och om jag möter en lärare utanför skolan och jag inte har min mobil i handen frågar dom om jag är sjuk.. haha, ganska kul!
- och de var samma sak som punkten ovanför förra året, fast då var de tuggummi!

-ece-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0