årets första tips!!

Jag måste bara tipsa er om världen bästa grej, jag lovar er ni kommer inte bli besvikna på den! haha.
Föru hade jag jätte nött hår, alltså jag lovar er. Jag ta min lugg och hålla upp den i typ 10 sekunder och då tannade den där. haha, jag hade så sjukt sönderförgat hår. Och nu har folk börjat undra vad jag har gjort med mitt hår å det onte är så sjukt nött nå mer. Så jag tänkte tt jag kunde berätta det här. Jag använder nån kräm från sunsilk. Man känner skillnad på håret efter första ggn man använder det. Men sätter det bara i håret efter man har duschat och lämnar det där, de luktar typ pepparkaka såååå goottt :D Och det bästa är att den inte alls är dyr. haha, pinsamt att säga det här, men den kostar 10 kronor på dolla store. hahaha! Jag har använt typ miljoner olika grejjer för håret. och den här är den bästa jag har anänt. den är typ bättre än allt frisörtjaffs, och allt!

mobilkamera <3


-ece-

Kommentarer
Postat av: h e d v i g ' ♥

sv: bra jag länkar dig när det är fler som har kommenterat :D länka mig gärna nu. kan lova på mitt liv att jag kommer länka dig, okej inte på mitt liv. men jag lovar :)

2011-01-07 @ 20:09:36
URL: http://dtlc.blogg.se/
Postat av: h e d v i g ' ♥

sv: fast nej iofs, om det blir många som kommenterar så kanske jag inte länkar :) för då tar jag dom med mest besökare!

2011-01-07 @ 20:10:35
URL: http://dtlc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0