jag är..

.. sjukt trött!
jag skulle kolla på topmodel, men jag somnade och sov ist! Det måste vara nå med den här veckan. Alla prov tar slut på mej! haha, eller så måste jag lära mej att gå och lägga mej tidigare ;)
Men den här veckan har varit jobbig! Och det är skönt att den tar slut imr.
Men jag har ändå tagit mej igenom veckan ganska bra. Matte provet fick jag MVG på, fast tyska läxan gick det inte fullt lika bra på. Engelskan tyckte jag själv gick bra. Och jag kunde svara på alla frågor på det stora SO/NO prvet idag! Men jag får väl se hur de blir då jag får tbx det. Jag har pluggat som nån idiot, så jag tycker att jag förtjänar att det ska gå bra!


24/25


-ece-


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fortsätt såå!!!! Duktig du är <3

2010-10-01 @ 04:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0