hår! <3

Mina vänner vet om att jag älskar att färga håret. Jag har till och med gjort det så mke att jag har börjat tappa mitt hår rätt så mycket. Jag hade ganska tjockt hår förut. Men nu är det sjukt tunt. Så jag vågar inte färga mitt hår nå mer.
Men nått som bara mina närmsta vänner kanske har märkt är att jag får typ ångest när jag går förbi hårfärgerna! Jag kollar alltid på dom, och letar efter en snygg färg.
Igår bestämmde jag mej för något som jag tror att jag kommer ångra. Emelie trodde jag var galen då jag berättade det. Det är iaf att jag ska inte färga mitt hår på ett år! ;o 10 september 2010 - 10 september 2011! Det kommer blir ett tungt år! Jag älskar att ändra hårfärg..
Just nu saknar jag mitt blonda hår sjukt mke! de här kommer bli svårt...



håret jag får leva med i ett år..

-ece-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0