<3

jag saknar dig syster.
vi var fan varje dag med varandra förut.
tänk på att det snart gått ett halvt år utan min andra halva.
ett halvt år utan att vi nästan varit med varandra nån gång..
vi satt fan ihop förut. vi gjorde allt tsm.
skrattade, grät, bråkade,
vi har båda hittat nya vänner, kanske tillochmed nya bästavänner.
vi har tagit tag i andras händer, tagit nya steg mot framtiden och dagarna som kommer utan varandra.
men ändå så vet jag, att någon stans i mitt hjärta, finns en bild på en av mina bästavänner.
personen som räddade både liv å döden.
personen som alltid fick mig le och skratta, som hjäpte mig upp när alla andra ville få mig ner.
som stod vid min sida fast alla sa du gjorde fel .
som inte släppte taget om min hand, som offrade allt för just min skull.
du är speciell du betydde allting för mig.
tiden utan dig har varit riktigt jävla hemsk.
så mkt har hänt, så mkt saker som bara du kunde ha fattat.
men ingen sandra har funnits att prata med.
jag vet att du alltid hade funnits till hands om jag hade velat prata med dig.
men det kändes fel just då..
det kändes inte som att jag kunde snacka med dig just den tiden.
när vi knappt sagt hej till varandra på så lång tid och allt..
men endå så var det dig jag ville prata med.
jag tänkte prata med dig. på ett halvår händer mkt.
man förendras mkt
och det har vi båda gjort.
ska jag vara ärlig känner jag knappt igen mig själv längre..
och både du och jag har förändrats.
men min kärlek till dig ändras aldrig.
du är min syster och så kommer det förbli.
även om det inte varje dag längre är vi..
du träffar många som är mkt bättre än jag.
som verkligen får dig må bra.
men den tiden det var vi kändes det värkligt.
du var allt för mig, jag var allt för dig.
en tid i livet var det bara vi .
den tiden älskade jag, men den är förbi.
jag saknar ditt skratt jag saknar dig sång,
jag saknar ditt leende gång på gång.
varje dag som går utan dig,
är som att sitta på botten av helvetet för mig.
du hittade vänner som var bättre än mig,
men jag svär, jag hade gjort allt för dig.
jag skulle göra allt för att få dig tillbaka,
utan dig är det ingen mig.
utan dig kan jag inte leva.
det var du som alltid fick mig överleva.
överleva en dag av sorg och smärta,
såren som gjorde stora hål i mitt hjärta.
min syster försvann och mitt liv likaså.
utan dig, jag visste inget skulle gå.
men nu sitter jag här med tårar i mitt öga,
tänker på dig min älskade flicka.
lilla sandra jag älskar dig så,
önskar bara att du kunde förstå..
tiden utan dig var som ett halvår utan att andas.
känns som jag suttit och hållit andan..
den tiden var tiden med en känsla som var så bra, så stark så underbar.
jag tittar på dig, och jag ler verkligen då.
på riktigt, som det var så länge sedan jag fick göra.


jag älskar hela dig inte bara ditt utseende.
din personlighet ditt undebrara leende.
du är så underbar snälla ge mig en chans,
vill bara va me dig å ingen annan stans !
men nu lever du ditt liv å nu lever jag mitt,
man måste ta en dag i taget, och sköta sitt.
men jag tänker på dig varje dag varje minut,
jag hoppas denna saga kommer få ett lyckligt slut.
det gör ont i mitt hjärta att vara utan dig,
du var så jävla mkt du var allting för mig,
du var den jag kunde prata med när jag mådde skit,
det är tack vare dig som jag tagit mig hit,
alla stunder som vi skrattat har du glömt var enda en,
vill bara ha tillbaks tiden med dig igen,
vi hade ett språk som ingen annan förstod,
och när jag kolla på dig förr så stod du å log.

så fucking jävla bra text.
stämmer verkligen.
jag vill ha dig tillbaka, ja vill ha tbx tiden med dig igen sandra..
jag tackar dig för allt, för alla stunderna som var..
du var allting för mig syster och bästavän.
utan dig känner jag mig inte hel.
bara av att få vara i din närhet blir jag lycklig.
tack för allting sandra.
du är värd allt man kan få.
alla jordens hjärtan, både stora som små.
jag älskar dig !
du har mitt hjärta i din hand, men det rinner ut som sand..
syster, bästavän, andra halva, sepe haha, å allt du är te mig.
jag älskar dig. och jag kommer inte glömma dig.
det hoppas jag duvet..
sandra norlen, du känner mig nog bäst av alla,
även fast vi ifrån varandra varit i snart ett halvtår.
men tiden utan dig har inte läkt många sår..





-ece-


Kommentarer
Postat av: sandra

naaw, hjärtat! skulle göra allt för att få det som vi hade det förr älskar dig och kommer alltid att göra det. gråter ju då jag läser det här! :'(<3

2010-10-15 @ 19:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0