svar på tal

Anonym om morgoninlägg
vf har du aldrig din sidecut framme?


svar; Då jag klippte min sidecut var jag typ sjukt nöjd med den. Sen fick jag nån galen idé om att jag skulle färga den rosa. Jah, och när jag gjorde det blev jag missnöjd, för jag fick typ färg i luggen. Så jag bytte bena, för då syndes inte det rosa lika myket. Sen för kanske en vecka sen blev jag så lett på att det rosa synder, så jag rakade bort hela side cutten så den blev helt kal. Så nå har jag typ stubb. Men när det växer ut kommer jag nog ha den framme. men bara ibland, för jag tycker inte att det känns speciellt att ha de nå mer. Det är så många som hare nu. Okej, vi är typ 3 st på våran skola. Men jag var fan först mere! Men det var typ en spontan grej att klippa. Haha, men jag ångrar det inte.

-ece-




Kommentarer
Postat av: marre

jag är vittne till det! :)

2010-12-15 @ 22:26:23
URL: http://foreverfyra.blogg.se/?tmp=2920505
Postat av: Anonym

äh, va spelar det för roll om man är först ;D... Man ska ju endast vara glad för att man är en insperationskälla för folk :D

2010-12-23 @ 08:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0