IDOL

Jag är inte den som kollar på idol. Har kanske lagt ner en halvtimme under hela säsongen sammanlagt. Och jag har inte brytt mej om vem som vann.
Alla som följer idol vet nog att jay vann, och visst han sjuunger bra, det kan jag gå med på. Men när folk säger att han är snygg vill man ju bara spy! Asså den killen har ju för fan inget snyggt. Kolla bara på han!

KAN NÅGON FÖRKLARA FÖR MEJ VARS FAN HAN ÄR SNYGG?!?
han ser fan bara ovårdad ut. Och jag sa första gången jag såg han, att han såg ut som en knarkare. Och vad tror ni inte kommer ut? Jo, att han knarkar.
asså, seriöst. Ni som tycker han är snygg, kolla en gång till.
Hans hår är stripigt och äckligt. Hans ögonbryn är typ 1mils tjocka. OCH HUR JÄVLA SNYGGT ÄRE ATT HA SKÄGG?
nej, nu ska jag sluta skriva om han. Eller, jag ska bara till lägga en sak. Han är väl grym, så länge han bara kommer hhöras på radio.





gott folk det här är snygga killar om något!!


-ece-

Kommentarer
Postat av: sally

håller med dig till 100! vad ser dom egentligen hos jay förutom skägg!? ;o

2010-12-11 @ 15:19:57
URL: http://randoms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0