RANDOM

Blogg.se verkar vara lite spec just nu, verkar som vi inte har publicerat mer än 3 inlägg på den här bloggen! ;)
STÖRT!

För er som har lust att läsa...
Har HKprov på fredag, och jag är faktist lite smått nervös om jag ska vara ärlig. Det är ju trots allt slutbetyg i HK den här terminen, det gäller alltså att få bra på provet! Nog för att jag fick MVG förra terminen men nu är det en ny termin så... Har pluggat jättemycket inför det här provet, det är ju asmycket vi ska kunna! :O Inte kul! Ajja, bara att plugga, plugga och PLUGGA! så lär man förr eller senare kunna det mesta....

Ska straxt hoppa i säng, skulle jag väl tro. Får se hur det blir med det, sitter man vid Facebook brukar det ju ta ett tag att slita dig därifrån! ;) Kan sitta aslänge, helt onödigt! Borde spendera lite mer tid på något annat än datorn, fast jag är ju typ beroende! ;)



//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0