ointressant

Det var ju typ sjukt länge sen jag har berättat vad jag har gjort underdagen så jag kan väl göra de nu! har ändå inte nå bättre att skriva. Dagen började med att jag hade bad! mysiiiigt, eller inte.. -.- sen hade vi typ vanliga lektioner. Slutade 3, då gick jag och emelie upp till sjukan och jag tog ett blodprov och kollade min syn. Och jag har typ perfkt syn!!! :D Sen for vi hem till mej, och gjorde ingenting. Så for hon hem nyss. Sen har jag inte gort nå mer... haha, roligt att läsa? nja.




Mikaela om tills jag fyller 15 ska jag..:
och efter du fyllt 15 skaru sluta med allt det där eller? :d

nja, men kanske inte hålla lika hårt på det (a)


-ece-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0