yesterday and today

Vad jobbigt vädret är just nu.. Då jag går ut till bussen på morgonen är det alltid jätte kallt och dimma, man fryser nästan ihjäl! Men sen efter 1 timme kanske försvinner dimman och det blir typ 20+ och seriöst, man svettas typ ihjäl! Imr blir de shorts. Jag lovar! 

Igår var det dans hela dan. Jag älskar att dansa! Först var vi i aulan i ca en timme. Sen drog vi upp till vuxenskolan och gjorde en studiecirkel. Fan vad profsigt det låter! ;) Så då fick vi nyckel till spelgelsalen. Så då gick vi dit och dansade ist. Det känns mke bättre då man har speglar!

'vi' Jag, marre, Emelie, Kristina och Linnea.

Dagen idag har inte varit särskillt speciell, vi har haft våran andra badminton träning. Vilket betyder FYS! Jag som redan hade träningsverk så jag knappt kan gå, herregud hur ska det bli imr?!?!
Nä, nu ska jag sluta babbla och gå och sova, är trött som jag vet inte vad!




-ece-


Kommentarer
Postat av: Marielle

men tack detsamma ;)

2010-09-10 @ 11:24:04
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0