vad mitt liv handlar om just nu...

läxor, läxor, läxor... det är typ det ända som mitt liv cirkulerar runt just nu! och mobilsökande. det skulle ha varit lättre om det inte hade kommti så många modeller samtidigt!
men jag ska tog ta en mobil som jag har fastnat för. Hela helgen har jag sagt jag har hittat en mobil, men ändrat mig när jag ska beställa den. hittar en ny. men nu har jag bestämt mig för att gilla den här mobilen, oavsett om jag gillar sen eller inte. haha, knäppt jag vet! ;) men annars så kommer jag aldrig få en mobil, och jag kommer aldrig att bli klar med mina läxor. så sjukt irriterande.
imorron: slutorigentering, en massa pluggande, sälja lite panda och så badminton!


- m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0