regnjacka

sitter och gäspar just nu. ska ta på mig en kofta, jacka och sedan bär det av ut i regnet! tack och lov att jag har min regnjacka som min ''vanliga'' jacka. hehe, hittade ingen i våras så då tog jag den första bästa jackan jag kunde få tag i. nu har jag min regnjacka som min ''vanliga strandard'' jacka.
när jag kommer hem igen som jag misstänker blir nån gång 8 halv 9 tiden så ska jag plocka upp lite kläder lite snabbt och sedan sängen  och zzzzzova! :D
jag brukar ha den tillochmed när jag är och shoppar! ni ska bara se vilka blickar jag får när jag går omrking med en rengjacka på mig när det är ca 20+ ute. ;) brukar alltid drabba mig att jag har de mest sämsta kläderna när det är bäst väder i storstäder,


- m

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv, jag ska se idol =) har du haft en bra dag?:D

2010-09-15 @ 20:10:24
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0