i have to..

slutorigentering idag. fick G, tror jag. Stolt tjej! ;) origentering är inte mitt starkaste ämne. imoron bild. seriöst jag bara älskar det! vi har världens coolaste lärare, och vi har hittills bara haft roliga uppgifter. :] dans på onsdagar, det gör att det är den bästa dagen i veckan efter fredag (a) på tal om dans. jag måste verkligen komma på fortsättningen på den korografin som jag har kommit på refrängen till, men resten noll! så måste jag bli starkare i armarna för att lyckas med ett danssteg...

nä nu måste jag göra spanskan, engelskan och en MASSA So. jag ska plugga stenhårt imorgon!

solektioner.. de kan faktiskt vara ganska roliga ibland ;)

- m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0