goden natten!

jag vet inte varför jag bloggar så mkt nu för tiden är väll för det känns som att ingen annan gör det ;)
ska iallafall snart sova tror jag är jätte trött har varit i skolan och sen med emma, har läxa i spanska imorrn hoppas det går bra.
emma och jag bästämmde oss för att baka en tigerkaka glömmde ta kort på den :(
den blev iallafalla jätte fin tycker jag, har kort dag imorrn slutar ett,

nu finns det inte så mkt mer att blogga om hopas dom andra börjar blogga snart ;)

jag vet inte varför det blir helt konstigt ibland så men inte kan komentera på vissa inlägg marre eller nån vet ni vad det är? ;o



jag vet att jag laddat upp den här bilden på bloggen förut men jag diggar den :D

erkänn att den är snygg? ;)

ha det bra kram :)

//e

Kommentarer
Postat av: maridja

du får förklara för mig imorron! :)

2010-09-14 @ 21:40:18
URL: http://maridjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0