Blandat

Jag har inte bloggat på flera dagar, vet inte riktigt varför men det har iallafall inte blivit av.

Idag var vi i spegelhallen och tränade dans, jag, linnea, marre, emma och emelie. Givetvis är det ju kul men jag har lite svårt att komma på nått att dansa och blir rastlös när vi inte har nått planerat. Har lite svårt för dansen också de andra har ju varit på dansläger (förutom linnea) och lärt sig grunderna på många danser och Linnea hon dansar ganska mycket själv och har gjort ett framträdande på skolan. Men jag då? Det ända med dans jag har gjort är nog att jag gick i balett när jag var liten, dansat lite på skolan och så kan jag lindy hop, men ingen av dessa kommer ju till användning när vi ska dansa tillsammans. Det blir alltså lite svårt för mig, vad ska jag göra när de andra tränar på sina grejer?

Nu ska vi snart äta kyckling, som i skolan men det gör inget. Pappa är grym på att göra kyckling så det kommer bli jättegott! Men vad ska man göra ikväll? Krypa ner i soffan och dra en rulle förmodligen! :D



//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0