vinter blä.

vem vill äta isglass i december eller dricka varm glögg en het julidag? Precis. Och jag är ett sommar barn, jag må vara född på vintern men jag är trots allt ett sommar barn. Det är DÅ jag lever, nu.. Ja vad sjutton gör jag nu? Jo jag ÖVERlever för att kunna vakna till liv om ungefär 5 månader. Tragiskt? Ja! Sant? Ja. Fan vad vilken ärlig människa jag blivit, men ni ville ju veta såå…

Det är inte lika kul att festa byxorna av sig i 20 minus grader, eller ta kort på sina kläder som får en att se ut som en michillin gubbe. Och skriva om sin vardag? Fryser, frös, sushi, springa från butiken till något varmt, frysa, hem, sova. Ah ni fattar

-ece-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0