vilken smart idee!

är så jävla förbannad på min mentor! hon verkar inte fatta att jag och mamma landar kl 12 på natten och mamma kanske inte orkar köra från luleå till jokkmokk, när det är mitt i natten? ändå får jag inte ledigt.
'' du har så kort dag så att du orkar. du slutar klockan 12 och så kan du gå hem och sova.''
vilken jävla smart ide! gå och lägga sig mitt på dagen när man kanske har annat att göra? så har man spanskaprov på morron som man får betyg på!
man kanske får IG för det? jag sover inte 5 timmar per natt och det skulle vara jävligt skönt att sova efter en lååång dag!

jag och mamma åker till stockholm på onsdag och så kommer vi hem somsagt på torsdag/fredag. närmare fredag än torsdag.


- m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0