du kan inte räkna med att jag är mer än mänsklig

Vet du vad? Du kan inte räkna mer än att jag inte mer än människa. jag kan inte komma ihåg allting. om man är i en grupp ska man hjälpas åt.
eller ska man inte det? det kanske du inte tycker.
om man är med och dansar så ska man inte bara ligga på golvet och skratta. kallar du det för dans?  själv tycker jag inte att det inte ser ut som att man dansar. du kan väl iallafall försöka?

du himlar med ögonen mot mig. det påverkar våran vänskap. som du behandlar mig behandlar jag dig tillbaka. det är inte bara dig utan alla! jag älskar dig som kompis, men du måste också förstå. allt hänger inte bara på mig. utan alla.

- m

Kommentarer
Postat av: staaajny

Om du ska klaga på mig, tänk innan du skriver.

2010-10-08 @ 20:30:22
URL: http://juststaaajny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0