tidsfördriv!

Namn: Maridja Margareta Afra Pirak Sikku
Piercingar: inga
Tatueringar: ingen
Längd: 1.51,5 sist jag mätte mig :)
Skostorlek: 36-37

Hårfärg: brunt,blont, rött och min naturliga färg :)
Är du kär i någon: nope
Önskar du att du bodde någon annanstans: ibland, ibland inte.
Tänker du på att ta självmord: nae

Dricker du alkohol: neju
Röker du
: nej
Vilket shampoo använder du
: tigi
Vilken parfym använder du
: olika!
Vad är du rädd för
: att fiska ska komma och bita av mig mina tår när jag badar i sjöar.. :(
Gillar du att tvätta: nej?                                                                                                                       Gillar du Berg-och-Dalbana: ofc!

Senaste:

Film du hyrde: Wall•e
Film du köpte: så längesen så jag minns inte ;)
Låten du lyssnade på: knockout

Personen du ringde: mamma
Tv program du tittade på: smallville tror jag
Personen du tänkte på: ..

ANTAL..

Gånger du varit kär: hmmm... 1...2...3...4...5 kanske?
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Hjärtan brustit på grund av dig: hur ska jag kunna veta?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: vet inte
Ärr du har på kroppen: typ 50 på halsen, jag skojar inte!

SENASTE..

Personen du fick mail av: facebook...?
Personen du fick brev av: svenska kyrkan -.-
Personen du fick sms av: emelie
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag

Saken du köpte: godis, tror jag
Vad har du gjort idag: dansar å en massa

Var det kul: joo de har de väl ;)
Hur tidigt stiger du upp: 7 typ
Gillar du att slåss: när det gäller på skoj.. ;)
Vad ska du göra idag: packa..
Är du seriös: nu? kanske
Vad är du allergisk mot: pälsdjur

Var har du ont: ögonen
Använder du hårspray: sometimes

 

- m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0