sjukt less.

Jag är sjukt less på folk som inte bryr sig just nu.
Personen jag syftar på vet nog vem den är. Men altså antingen är man med i något eller inte. Man kan inte bara vara med ibland då det duger för en själv. Vi är en grupp, och jag vill inte att nån som helt och hållet skiter i det här borde kunna säga att den är med i vår grupp. Just nu tycker jag att våran grupp består av 4 st. För jag räknar inte in dej i gruppen. För du är aldrig där. Det stör bara dom andra om man inte är där. För dom måste ju visa allt för den som har varit borta. Du visar ju ingen som helst respekt till oss som verkligen vill det här. OCH TAR DET SERIÖST! och om gångel du väl har varit där har du inte varit speciellt fokuserad. Är det okej att vara på 2 lektioner av 8? Nej!
Som sagt, antingen är man med eller så inte. BESTÄMM DEJ! Jag är inte den enda av oss andra 4 som tycker det här. Du kan ju höra av dej hur du vill ha det för nu är jag less på det här!

Jag har inget som hellst emot dej som person eller vän eller nå det måste du förstå. Jag är inte sur på dej. Men jag vill inte att det ska vara såhär. Jag är less på ditt beetende. Och att du tar oss i sista hand.



precis som det ska vara.


-ece-

Kommentarer
Postat av: staaajny

Sv: Jåå, det är sant!

2010-10-08 @ 20:31:50
URL: http://juststaaajny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0