good news

emma! jag har goda nyheter! :D
jag kanske visst kan åka på dansläger. konfan är till 7-25 juni och danslägert är ju från 30 juni till 6 juli. och jag far på kalvmärkningen typ veckan efteråt. :) så jag hinner åka. så om jag åker så ska jag bara spara ihop typ 2000 kr för att få åka. för konfan kmr att bli lite dyr.. men pengar är väl till för att användas? ;)

danslägert i år. jag skulle be emlie att ge mig kameran. men det ser ut som att jag ska ta på emmas rumpa. ;)

jag hade bråkat med emelie och emma för att jag kände mig som det femte hjulet när jag var med dem. så jag ville inte åka på danslägret först. men det löste sig och vi hade grymt kul på danslägret! det sämsta var att jag var den lilla nörden att jag inte var ute på natten, då hände typ de mesta. men jag ångrar inte att jag följde med emma och emelie när vi gick ut och var ute till halv 4-5. och det var sen sista natten...
och det var så vi kom på att vi skulle börja dansa i Jokkmokk. när jag kom hem kunde jag knappt sitta stilla när jag lyssnade musik.
jag kan inte fatta att jag bråkade med er!♥

- m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0