...

känner ni att ni glidit isär från en vän? det har jag,
det är ceclila, vi gjorde jätte sjukt mkt saker och kunde ligga och garva åt allt och inget,
sjukt mycke jag saknar allt det just nu. jag vet inte riktigt vad det var som hände känns som det gick så fort att man inte hann tänka innan allt var borta. tiden kan göra mer än vad man tror känns det som, och nu när det är så jävla mycket läxor så finns det ingen tid över att vara med henne när hon far till boden varje helg ;(

men en sak är säkert och det är att jag saknar henne,

jag har ju självklart dom bästa kompisarna som finns inget snack om saken och dom vet vem dom är ;) <33 

//e

Kommentarer
Postat av: cec

jag saknar dig också! :'(<3

2010-10-13 @ 17:10:10
URL: http://cecelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0